perjantai 13. huhtikuuta 2012

I gotta throw a line

 Päivän asu:
-paita Hollister
-housut Zara
-koru GT
-kengät UGG
-korviskset GT


 Lovely kuvaaja<3
 Jengi-iltakin tuli pidettyy ja oli ihan himo hauskaa!!
 Woo, kesä tulee!!
Helou taas! Oon nyt tosi ylpee ittestäni kun oon postaillu aika usein nyt pääsiäisen jälkeen. Haluisin kans pitää tän tahdin yllä että jos niitä lukijoitakin sais pikkasen lisää. No ei siitä sen enempää, tänään oli kuitenkin iha normaali päivä, koulu, treenit, mut sitten treenien jälkeen mentiikin sitte koko kakkosen vakkari porukalla Suskille pitämään jengi-iltaa. Oli tosi hauskaa ja ei tarvittu muutaku ruokaa, pöytä, pari tuolii ja tottakai hyvää seuraa. Oon nyt jotenkin varsinkin ihan parina viime viikkona kiintyny tohon meijän porukkaan ja en millään haluis päästää irti koska tuntuu ett tää ois just se oikee. Kaikki on vaan niin ihania omalla tavallaan, ja kaikesta voi keskutella kaikkien kanssa ilman että pitäis miettiä mitä se toinen aattelee. En toki tällä tarkota sitä etteikö mulla olis yhtä läheisiä ja jopa lehäisempiä ystäviä ykkös- ja kolmosporukassakin. Nojoo... huomenna olis varmaan tarkotus mennä kattomaan aamusta mopoja(toivottavasti mun Vespaa<3) isä-papan kanssa ja sen jälkeen suuntaankin Rellun kanssa varmaan keskustaan. Sieltä sitten olin vähän suunnitellu jos menisin hetkeks Honkahallille seuraamaan vähän noita alue-finaaleja. Yritän huomennakin postailla sillä haluan vaan koko ajan lisää juttuja tänne ja kirjotteleminenkin alkaa pikkuhiljaa tuntuu luontevammalta eikä se oo enään semmosta väkisin piipertämistä miltä musta tuntuu että se joskus oli.

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti