keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hollister much?



 All I need<3
 Laiva-asuna toimi sitte monipuolinen yhdistelmä: Hollister, Hollister, Hollister ja Converse









 Shoppings:
 Monki
 Hollister
Hollister
 Hollister
 Carlings

 Topshop
 Hollister

 Converse

 Hollister


 Kismalle toin tollasen ''tuliaisen''(anto rahat että ostaisin ton:)
 Tää on mun tänhetkinen ehdoton lemppari tuoksu! Se on tosi kesäinen ja tyttömäinen. LOVE IT!
 Kävin eilen nopeesti Stadissa kattomassa jos mun nahkis ois tullu jo, ei ollu, mut mukaan tarttu kummiskin nää korut:


Päivää pöytään.
 Sain vihdoinkin ladattua kuvat Ruotsista koneelle. Oli kaikinpuolin ihana matka, ruoka, seura, aktiviteetit ja ihan vaan kaikki osu kohdalleen. Lähtisin ihan milloin vaan uudestaan mukaan. Saatiin kans tietää uusia puolia ittestämme esim. oon kuulemma rakastunut surffitukkaan ja minä ja Sofia ollan näemmä ysifemmoja yms. No selvittiin ainakin reissulta ilman mitään pahempia kommelluksia, tosin Sofia meinas jättää lompsansa hyttiin takasintulo matkalla mutta onneks oon niin sankari että kehotin sitä sitten kattomaan vielä kerran ton yhden muovipussin ja eikös se sieltä sitten löytynyt. Ostoksia tais vähän löytyy mutt onneks niille löytyy kyllä käyttöö. En enempää ehdi kirjottelemaan kun matikkaakin pitäis vähän laskee.

J

4 kommenttia: