torstai 26. huhtikuuta 2012

En tuu sydämees koskaan mä särkemään



 Vinossa?

 Päivän asu:
 huivi-pieces
arskat-h&m
kangasbiker-mango
huppari-hollister
röyhelöpaita-hollister
laukku-h&m
housut-zara
kengät-converse

Heipsansaa. Eilen en ehtiny päivittää blogia kun tulin riparitapaamisesta nii myöhään himppeen. Kuitenkin oli ihan ok ripari tapaaminen, hiukka tylsä kylläki. No, hyvällä seuralla se vedettiin läpi. Tänään oli tosi erikoinen päivä! Mulla oli aamutreenit jotka alko ihan normaalisti kello 8 ja loppu joskus puol 10 maissa. Tiesin että mulla tulee olemaan tosi paljon aikaa ennenku koulu alkais joten otin siinä sittte ihan iisisti, eli menin suihkuun tosi rauhallisesti ja tein kaiken muutenki hitaasti. Koitin vaan venyttää kaikkee mun tekemistä että menis mahollisimman paljon aikaa kaikkeen koska mulla alkais koulu vasta 12.25!!! No suoristin siinä sitte hiuksia ja muuta mut jotenki tuntu ett minuutit kesti tunnin eikä koulu ikinä alkais(en ois voinu ikinä kuvitella et oisin joskus sanonut noin). No onneks kello tuli jo 11.30 eli oli ruokailu joten menin sitte Ninan ja Annan kanssa syömään koska kaikki muut luokkalaiset tulis kouluun vasta just ennenku koulu alkais. En kestäis enää toista tollasta Torstaita mut onneks ei tarviikkaan sillä lähetään ens viikon Torstaina Puolaan ja sen jälkeen varmaan loppuu aamutreenit, ahh saan nukkua pitkään. Sitä odotellessa lähenkin nyt tästä syömään ja sitte kattomaan B-tyttöjen SM-finaalia isoon kaupunkiin.

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti