torstai 11. lokakuuta 2012

it's a cold and crazy world






Oho, pieni tauko tullu pidettyä tossa, no sen voin selittää siten että on ollu koulusta tosi paljon paineita ja koriksessa. Myös mun polven kuntouttamiseen on menny aikaa, joten en oo vaan ehtiny olla koneella eikä mulla mitään kuviakaan tänne pistettävänä olekkaan. Tuntuu nyt jotenki että tää teksti tökkis koko ajan ku en oo pitkään aikaan kirjotellu tänne mitään. No kuitenkin tänään sain edes jotain aihetta tulla tänne postailemaan, nimittäin tehtiin äitin kanssa Abercrombie tilaus, tai no äidin kanssa tarkotti tässä tilanteessa että äiti maksoi, ja kyllä tulee jokanen noista tarpeeseen. Alunperin oli tarkotuksena tilata vaan toi takki mikä näkyy, mut sitten tuli vähän enemmän selattua niitä sivuja ja löyty muuta kivaa, esim. toi tuubi-huivi, oon ettiny sellasta nyt kaikkialta mut mistään ei tunnu löytyvän. Yks tuubi-huivi multa löytyykin jo mikä ois tollanen vähän lämpösempi, mutta ylläriylläri se ei tietenkään oo tällä hetkellä mulla vaan Jonathanilla. Toi huppari on sellanen jota ei tilattu, vaan Nina lupas tuoda mulle sellasen jenkeistä jos löytää. Ens viikko meneekin sitte ihan täpinöissä noita ootellessa. 

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti