sunnuntai 28. lokakuuta 2012

if plan A doesn't work, there's 25 other letters







 gina tricot

 molemamat urheilutopit stadiumista

 stockmann

H&M

Täällä taas, tosin tällä kertaa oikeessa kädessä olo on kuin apinalla. Loukkasin nimittäin oikeen kden peukkuni pelissä, ja en sitten pystyny pelaamaan kuin päätä huimaavat 55 sekuntia, great. Voitettiin kuitenkin sekin peli kuten edellisenä päivänä pelattu a tyttö matsi. Molemmat matsit oli siis vieraspelejä eli lauantaina oli peli Tampereella ja sunnuntaina Äänekoskella, joten oltiin koko viikonloppu reissussa ja vietettiin yö Jyväskylän Scandicissa. Oli tosi hauskaa viettää kunnolla laatuaikaa parhaimman joukkueen kanssa. Ite saavuin Tampereelle jo päivää ennenkuin muu joukkue eli perjantaina. Lähettiin perjantaina suoraan mun harjotuksien jälkeen ajelemaan kohti mummilaa. Lauantai aamuna ehin pikkusen käydä urheilukauppoja kattelemassa Lielahdessa ja löysin ittelleni kahdet urheilurintsikat, kaks urheilutoppia joista oon kuvaakin ehtiny laittaa ja urheilushortsit. Oli tosi outoa olla pikkusen pohjosemmassa Suomessa, siellähän oli jo ihan talvi. Tuli siis hyvin tarpeeseen mun uus Canada Goosen tummansininen Expedition takki joka käytiin ostamassa mulle keskiviikkona, juuri ennen ensilumien maahan satamista. Oon myös raaskinu laittaa kuvaa muutamasta muustakin mun ostoksesta mitä on tullut viime aikoina tehtyä, eli ton tummansinisen Ralph Laurenin 3/4 hihasen poolopaidan kävin äidin kanssa ostamassa torstaina mun keskiviikkoisen sen perään kuolaamisen jälkeen. Perjantaina ennen treenejä ehin käydä kaupoissa ihan omassa rauhassa Sellossa ja löyty tollanen Ginan hihaton paita joka menee melkein minkä tahansa asusteen kanssa. Löysin myös alennuksesta jo pitkään haaveillun neon värisen clutch-laukun, ja tein omasta mielestäni aikamoisen löydön. Ei sen enempiä tänään, otan kameran varmaan huomenna kouluun mukaan ja koitan muistaa myös sitä käyttääkkin.

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti