perjantai 9. joulukuuta 2011

U caught my eye













 Kävin kuolaamassa pull&bearin nettisivuilla:










Moikkamooi! Haluun ekaks alottaa pyytämällä anteeks näitä postauksien vähäisyyttä, en vaan oo löytäny aikaa kirjotella. No mut asiasta toiseen, olin alkuviikon all-stars leirillä, eli sellasella leirillä jossa valitaan pelaajia maajoukkueeseen. Oli tosi hauskaa jos ei kaikkia treenejä lasketa mukaan mut oli kiva nähä tuttuja ja oppii tunteen uusia ihmisiä:) Oon alkanu taas innostumaan tosta koriksesta enemmän ku olin tässä vähän aikaa sitten hirveen tylsistyny korikseen, jouduin raahautumaan jokaisiin treeneihin ja välillä peleissä ku olin vaihossa toivon ettei valmentaja pistäis mua enää kentälle, mut onneks nykyää on taas aikamoine halu korikseen ja muuhun liikuntaan! 

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti