tiistai 22. marraskuuta 2011

X-mas wish list



Eli tossa ois nyt joululahjoja joita keksin, ku oon alkanu miettimään että mullahan on jo melkeen kaikki mitä mä tarviin, mutt tässä nyt joitan asioita jotka ois ihan kiva saada lahjaks 1.MATKA: haluisin jonkun matkan jonnekki lämpimään maahan koska en oo ikinä käyny missään lämpimäsä maassa, Brittejä ei lasketa talvella. Aloin pari päivää sitte jo pikkusen utelemaan vanhemmilta miejän matka suunnitelmia, ja tietenkin vastaukseks tuli että kyllähän sä matkustelemaan pääset, kaks kertaa itävaltaan tänä vuonna, jee eiku sinne vaan paleltumaan. No kyll mä oikeesti oon tosi kiitolinen siitä ett meill on varaa tollasiin matkoihin, mutt ois se ihan kiva mennä tekeen jotain muutakin ku laskettelua. Mutt onneks just ku olin lähtemässä pois keskustelusta, isä vinkkas että ens syyslomallahan vois mennä vaikka Miamiin JEEEEE. 2.KUULOKKEET: tiiän että noi on aika pieni juttu eikä maksa paljoo mutt joudun ostaan noita aika usein, koska vaikka mitä mä teen tai miten suojaan, mun kissa tulee turmelemaan ne kaikki:) Eli nyt en omista tollasia nappikuulokkeita ku en kehtaa taas mennä kertomaan äipälle että tarttis ostaa uudet joten pyydän joululahjaksi(nyt mulla on semmoset hirveen näköset sonyt mitkä löysin kaapin pohjalta enkä kehtaa kävellä niitten kanssa missään:D) 3.WEB KAMERA:Mulla oli sellanen puol vuotta sitte kauhee hinku tollasen saamiseen mutt sit se hiipu mutt nyt on nousse taas sellane kuume ett tollanen pitäis hankkia, että voisin esim. tehdä videopostauksia:)

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti