perjantai 24. toukokuuta 2013

when you get bored...

 1. Belgiaan lähdössä, ja lentokoneessa saatiin ihan unelmapaikat. Samalle riville nimittäin sijotettiin minä Sofia ja Veera. 2. yritettiin olla mahdollisimman ylimielisen näkösiä :D
 3. sumeeta asukuvaa. 4. viimeisiin kokeisiin lukua auringossa
 5. kukitus koulussa suomenmestaruudesta ja MM 9. sijasta. 6. koitin että sopiiko mun lukulasit, ja kyllähän ne sopi. Ne jotka ei siis tiedä, niin mulla on lukulasit joita pyrin yleensä käyttämään lukiessa.
7.8. oon vähän muuttunu... toivottavasti parempaan

En oo yhtään saanu ittestäni irti mitään, oon vaan fiilistelly nyt kun ei oo enään yhtään paineita mistään. Tai ainakaan pitäis olla, mutta silti oon jotenkin vielä vähän stressaantunu. Voi olla että sekin stressi laukeaa kun saan tuomion mun lonkkien kunnosta, ja saan tietää millon pääsen edes jotenkin liikkumaan. Päätin nyt kuitenkin laittaa teille puhelimella otettuja kuvia joita on tullut viime aikoina napsittua.

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti