sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

9 things about me.

Ajattelin nyt tässä ajankuluks tehä tälläsen 9 juttua musta postauksen koska mun on pitkään pitäny tehä tälläne ja nyt sain itteeni vihdoinkin niskasta kiinni. Tiedän että tää saattaa olla sellanen postaus josta kaikki ei oo välttämättä niin kiinnostuneita joten yritän pitää tekstit lyhyenä.
Käyn koulua Pohjois-Haagan Yhteiskoulussa vaikka asunkin Espossa koska oon siellä liikka-matikkaluokalla.
Oon semmonen ihminen joka innnostuu tosi helposti kaikesta ja pysyn yleensä ilosena.
En pärjäis kokonaista viikkoa ilman kajareita tai kuulokkeita.
Aina jos oon kattomassa jotain urheilutapahtumaa jossa tulee tosi vähän pisteitä, missaan aina ne hienoimmat hetket.
Käytän eniten 550 bussia.
Rakastan valokuvasta. Se tunne kun kattoo kameraan ja siinä on joku tosi täydellinen kuva jossa on kaikki kohdallaan on niin ihana
Niinku varmaan monet muutkin, RAKASTAN KESÄÄ!
 En koskaan pelkää olla oma itteni. Sellastenkin ihmisten seurassa jotka oon tuntenu tosi vähän aikaa.
Last but not least, rakastan pitää hauskaa!

J


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti