perjantai 20. tammikuuta 2012

Took it down














Pahoittelen nyt eka tässä taukoa, johtuu enimmäkseen ajanpuutteesta. Mutta aattelin teille pistää pienen kuvakoosteen vuoden 2011 loppupuolelta joka oli mulle ainakin se omasta mielestä hauskempi puolisko. Kyllä niitä epäonnekkaita sattumiakin tuli mutta ne sai aika helposti pois sitte tieltä nii pysty paremmin keskittymään elämän mukaviin asioihin:) Ja tuntu että sain tosi paljon uusia kavereita, ja vielä hyviä sellasia. Ja koriksessakin ja koulussa tuli onnistumisia, toisin myös tosi suuria pettymyksiä, esimerkiksi tässä parisen kuukautta sitten sain historiasta 5 joka on mun elämän huonoin numero kautta aikojen, mutt oon myös päättänyt että se tulee olemaa mun huonoin, ja oon alkanu nyt panostamaan kouluun oikeen kunnolla. Ja en todellakaan haluu kuulostaa ylimieliseltä mutt oon oppinu kans löytämään omasta ittestäni niitä hyviäkin puolia, joita sitten välillä jaan mun tosi hyvien kaverien kanssa. Tiedän että tosi monella mun ikäsellä on tollasia ongelmia, ettei vaan millään voi hyväksyä itteensä eikä löydä niitä hyviä puolia, mut ei kannata huolehtia, itte ainakin tajusin sen että omalle ulkonäölle ei ainakaan voi mitää(ellei tahdo olla feikki, eikä mulla ole mitään sitä vastaan), se oli yks syy miks jätin kaiken meikin pois nyt ainakin vähäks aikaa. Luonteesta jos ei itte tykkää nii sitä voi koittaa muokata, mutt siinä kohdassa pitää olla vähän itsekäs ja miettiä mikä tuntuu ittelle parhaimmalta, ettei muokkais vaan muitten tahdosta:) Mutta pitemmittä ja syvällisimmittä puheitta toivotan erittäin hyvää vuotta 2012, ja ettei maailmanloppu tulis ihan vielä

J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti